پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7269
-
الف
+

«بچه‌های خیابان» به آی‌فیلم می‌آیند

مجموعه تلویزیونی «بچه‌های خیابان» روانه آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

 مجموعه تلویزیونی «بچه‌های خیابان» روانه آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم ، مجموعه تلویزیونی «بچه های خیابان» به کارگردانی همایون اسعدیان از روز یکشنبه، دوازدهم خرداد ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سامان  نویسنده جوانی است که کتاب داستانش چند سال قبل جایزه کتاب سال را کسب نمود. ولی حالا بعد از ازدواج با مژگان به توصیه پدر او فعالیت های فرهنگی اش را رها می کند و به کار اقتصادی پردرآمدی مشغول می شود. او بعد از مدتی احساس می کند از زندگی اصلی خود عقب افتاده و برای همین تصمیم می گیرد برای کسب آرامش از دست رفته ، مدتی جدا از همسرش زندگی کند. به همین دلیل ، بعد از دو سال به خانه پدری اش بر می گردد. این خانه مدتی است به دلیل سفر پدر و مادر سامان خالی مانده و به مکانی برای انجام فعالیت های خلافکارانه دو نوجوان تبدیل شده است

 سعید پورصمیمی - رضا كیانیان - كورش تهامی - رضا بابك - علی رشوند هرانکی - مرضیه برومند - سپیده خداوردی - امیر مهدی کیا - ابراهیم آبادی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «بچه های خیابان» از روز یکشنبه دوازدهم خرداد ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد خواهد بود.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر